perjantai 30. marraskuuta 2012

Neuvoa / Help needed

Nyt tuli seinä vastaan. Se, että olen ylipäätänsä saanut tämä blogin pystöön on täysin serkkuni Aapin ansiota. Tähän asti olen ongelmatilanteessa ottanut aina yhteyttä yksityiseen "blogi helpdeskiini". Nyt olen yrittänyt olla omatoiminen, mutta tuloksetta. Jostain syystä olen valinnut tallennus tilakseni Picasa verkkoalbumin. (ei mitään muistikuvaa milloin valinnan olen tehnyt) Nyt tila on loppu ja jos oikein ymmärsin, voin tästä eteenpäin vain ja ainoastaan ostaa lisää tilaa, jos haluan jatkaa bloggaamista? Onko todellakin niin etten voi vaihtaa tallennustilakseni mitään muuta kuten vaikka google+ palvelun jossa olisi paljon enemmän tilaa. Loin itselleni jo google+ profiilinkin, mutta eihän se tietenkään auttanut asiaa. Neuvot olisi tarpeen....? 

In English

My picture storage is full. I can't even remember when I chose Picasa for my storage. How can I change it to google+. Or did I understod it right that I can't change it. Is it true that only way for me to continue blogging is to actually buy more storage???? Don't wanna do that.  

1 kommentti:

  1. oletko katsonut täältä: http://support.google.com/blogger/bin/answer.py?hl=fi&answer=41641&topic=1697747&ctx=topic
    itsellä ainakin on joka blogitekstin yhteydessä mahdollisuus valita, mistä se kuva tuodaan

    VastaaPoista